almassite

فروش قطعات یدکی لیفتراک


امروزه فروش قطعات یدکی لیفتراک با توجه به اهمیتی که لیفتراک در انواع صنایع پیدا کرده، رونق یافته است. لیفتراک یک وسیله نقلیه صنعتی کوچک است که کار جابجایی کالا ها را انجام می دهد بنابراین یک دو شاخه برقی در جلوی آن تعبیه شده است تا بتواند بوسیله این دو شاخه، چنگال را بالا و پایین کند و با آن اجسام را جابجا کند. لیفتراک ها  نیازهای صنایع مختلف از جمله انبارها و سایر تاسیسات ذخیره سازی بزرگ را برآورده می کنند.
 لیفتراک ها با باتری یا موتورهای احتراق داخلی کار می کنند. در حالت کلی دو نوع لیفتراک داریم:
1.    لیفتراک هایی که به اپراتور اجازه می دهند در حین رانندگی بنشیند و دستگاه را هدایت کند
2.    اما در نوع دیگر لیفتراک اپراتور باید ایستاده دستگاه را هدایت کند.
با توجه به‌ این‌ مسئله که امروزه لیفتراک ها به طور گسترده در سراسر صنعت برای حمل و نقل مواد و کالا مورد استفاده قرار می گیرند، ما قصد داریم در این مقاله در رابطه با انواع قطعات و فروش قطعات یدکی لیفتراک مطالبی بیان کنیم.
معرفی قطعات لیفتراک
 لیفتراک ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که برای انجام موثر وظایف ضروری هستند. در اینجا لیستی از قطعات لیفتراک آورده شده است:

1.    لاستیک کامیون: لاستیک کامیون مهمترین قسمت پایه ماشین است. تمام اجزای اصلی لیفتراک از جمله چرخ ها، وزنه تعادل و دکل بر روی قاب کامیون سوار می شوند.

2.    وزنه تعادل: وزنه تعادل وزنه ای چدنی است که به قسمت عقب لیفتراک متصل می شود. هدف این وزنه، تعادل بار برداشته شده است. در لیفتراک های برقی این وزنه تعادل روی باتری سرب اسیدی ثابت می شود.



3.    منبع تغذیه لیفتراک: منبع تغذیه لیفتراک یک موتور احتراق داخلی است. این موتور می تداند از LPG, CNG,   گازوئیل و گاز طبیعی به عنوان سوخت استفاده کند. لیفتراک های برقی انرژی مورد نیاز خود را از سلول های سوختی یا باتری های سرب اسیدی تامین می کنند.

4.    دکل: دکل آن قسمت عمودی است که می تواند بار را بالا و پایین کند. مجموعه دکل از میله های به هم پیوسته تشکیل شده است که کنترل افقی را فراهم می کند.

5.    براکت: براکت به عنوان پایه برای لیفتراک استفاده می شود. پایه به ریل دکل ثابت می شود و بدین ترتیب فرد می تواند آن را به راحتی بالا و پایین کند.

همه این قطعات اجزای اصلی و ضروری در فروش لیفتراک هستند که در عملکرد این دستگاه بسیار موثر هستند به گونه ای که ر یکی از این اجزا دچار آسیب شود دستگاه کارکرد خود را از دست می دهد و باید تعمیر شود. خرید و فروش قطعات یدکی لیفتراک یکی از راهکارهای اساسی است که باعث می شود لیفتراک ها در کمترین زمان ممکن با توجه به قطعات یدکی خریداری شده و تعمیر شوند.

موارد استفاده از لیفتراک
لیفتراک اغلب در انبارها مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین  لیفتراک عمدتاً برای بارگیری و تخلیه کامیون و حمل و نقل کالا کاربرد دارد.  لیفتراک انواع مختلفی دارد که برای مصارف متعدد کاربرد دارد. در صورت بروز خرابی در هر کدام از قطعات، کاربران با مراجعه به سایت فروش قطعات یدکی لیفتراک، قطعات مورد نیاز خود را خریداری می کنند.

حجم لیفتراک ها از یک تن برای کارهای انبار عمومی تا 50 تن برای حمل کانتینری متغیر است و  حداکثر وزنی که لیفتراک می تواند بلند کند توسط صفحه روی آن تعیین می شود. اپراتور لیفتراک طوری طراحی شده است که می تواند چنگال را بالا و پایین کند، از گیربکس جانبی برای جابجایی بار استفاده کند و دکل را کج کند تا بار از چنگال لیز نخورد.
لیفتراک ها همچنین در عملیات بازیافت برای تخلیه کامیون ها یا کانتینر های بازیافت و انتقال محتویات آنها به منطقه مرتب سازی استفاده می شوند. لیفتراک ها می توانند کامیون های مستقیم، یدک کش ها، آسانسورها و وسایل نقلیه ریلی را بارگیری و تخلیه کنند.
با استفاده از شماره تماس های زیر می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و در رابطه با خرید و فروش قطعات یدکی لیفتراک هر سوالی داشته باشید، بپرسید.

+ نوشته شده در  جمعه 17 تير 1401ساعت 20:07  توسط مظاهری 

ضایعات برد موبایل

بازیافت ضایعات الکترونیکی،قیمت ضایعات برد موبایل قیمت ضایعات کامپیوتر قیمت ضایعات الکترونیک بازیافت طلا از ضایعات الکترونیک ضایعات کامپیوتر فروش ضایعات کامپیوتر تهران خرید ضایعات کامپیوتر در تبریز فروش ضایعات کامپیوتر کرج ضایعات کامپیوتر اصفهان

سپاهان ضایعات با 35 نماینده فعال در ساسر ایران بهترین خریدار ضایعات الکترونیکی در محل و در همه شهر های ایران
اگه قصد فروش ضایعات کامپیوتر تهران را دارید با ما تماس بگیرید. ما انبار شما را از این ضایعات خالی کرده و ضمن پرداخت بهترین قیمت با بازیافت این ضایعات به حفظ محیط زیست هم کمک میکنیم

خریدار ضایعات

قیمت ضایعات

ضایعات آهن


برای فروش ضایعات الکترونیکی در تهران،کرج،شیراز،اصفهان،آبادان،خوزستان،تبریز ،همدان و شهر های شمالی کشور با ما با شماره 09133267321 تماس بگیرید
فروش ضایعات برد الکترونیکی
قیمت ضایعات برد موبایل
فروش ضایعات cpu
از قیمت روز ضایعات موبایل در سایت سپاهان ضایعات و بخش لیست قیمت ضایعات الکترونیک مطلع شوید
قیمت ضایعات سی پی یو
ضایعات الکترونیک
بهترین بازار ضایعات الکترونیک در سایت سپاهان ضایعات
خرید ضایعات الکترونیکی تهران،فروش ضایعات برد الکترونیکی،فروش ضایعات الکترونیکی اصفهان

+ نوشته شده در  جمعه 17 تير 1401ساعت 20:06  توسط مظاهری